Kasutustingimused

Toodete tellimiseks valige välja Teile sobivad kaubad ja lisage need Ostukorvi klõpsates nupule "Lisa ostukorvi".
Lõngade valimisel kasutage võimalust vaadata lõnga struktuuri lähivaadet - selleks klikkige toote pildile. Mõnikord võivad värvitoonid lõngast tehtud pildil varieeruda võrreldes lõnga reaalse värvitooniga. See sõltub lõnga partiist või Teie monitorist/printerist.
Ostukorvi sisu näete kui klõpsate üleval paremas nurgas asuvale nupule "Ostukorv". Ostukorvis saate muuta tellitavat kogust ja ka vajadusel tühistada ostkorvi.
Kui olete kaubad ära valinud klõpsake "Soorita ost" nuppu, süsteem suunab teid edasi tellimuse vormitamisele.
Täitke kontaktväljad, kohustuslikud tärniga. Valige Teile sobiv kauba kohaletoimetamise meetod, kui valite pakiautomaadi, siis lisage rippmenüüst ka teile sobiv automaat.
Viimasena valige "Makseviis" ning lõplikuks tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu "Esita tellimus". Vastavalt makseviisile suunab teid süsteem ise edasi. Jälgige erkaanil olevaid õpetusi.
Koheselt saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse koopia. Kui valisite "Arvega tasumine", siis ühe tööpäeva jooksul saadetakse Teile meilile arve, mille alusel saate kauba eest tasuda.

Kaup väljastatakse 3 tööpäeva jooksul peale raha laekumist OÜ Liann-Lõngad arveldusarvele.

Hind/Tasumine

Kataloogis olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Ettevõte jätab endale õiguse hindu ette teavitamata muuta.

Kauba eest saab tasuda ettemaksuna pangaülekandega arve alusel, pangalingiga, krediitkaaridga ja PayPaliga. Kaupade kättetoimetamise eest lisandub tellitud kaupade hinnale postikulu või tasu kullerteenuse eest vastavalt hinnakirjale.

Transport

Kauba hinnale lisandub paki saatmistasu, sõltuvalt teenuse pakkujast.

Omniva  (www.omniva.ee)

Omniva pakiautomaat
Paki saatmiskulu on 3.35 eurot.
Omniva pakiautomaadid on avatud 24h ning asuvad erinevate ostukeskuste juures.
Asukohad leiad siit: https://www.omniva.ee/era/kaart
Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Seetõttu on vajalik korrektse mobiiltelefoni numbri olemasoleu. Selle koodi abil saad paki pakiautomaadist kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates uksekoodi saatmisest Sinu mobiiltelefonile.

Eesti Posti postkontoris
Paki saatmiskulu on 4.30 eurot.
Eesti Posti postiasutused asetsevad üle Eesti.
Asukohad leiad siit: https://www.omniva.ee/era/kaart
Paki saabudes postkontorisse saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS vastava teatega. Seetõttu on vajalik korrektse mobiiltelefoni numbri olemasoleu. Teates on kirjas paki asukoht, postiasutuse lahtiolekuajad ja kontaktid, samuti paki hoitähtaeg. Pakile järele minnes võta kaasa koos teatega ka isikut tõendav dokument.

Omniva kulleriga koju
Paki saatmiskulu on 6.30 eurot.
Kullerpaki puhul tuuakse pakk kliendile soovitud aadressile.
Välisriiki saatmisel, olenevalt sihtkoha riigis, vastavalt Omniva hinnakirjale.

Itella SmartPost pakiautomaat  (www.smartpost.ee)

Paki saatmiskulu on 3.30 eurot.  
Itella SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti.
Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Seetõttu on vajalik korrektse mobiiltelefoni numbri olemasolu. Selle koodi abil saad paki Itella SmartPOSTist kätte. Kõik on väga lihtne ja pakiautomaadi ekraanil on vajalikud juhendid olemas. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

Üle 50-eurose tellimuse (ilma postikuluta ja soodustused maha arvestatud) korral tasub postikulu müüja Liann-Lõngad OÜ.

Kaupade tagastamine

Tooteid võib ebasobivuse korral tagastada kahe nädala jooksul tellimuse kättesaamisest. Eeldame, et kaup on kätte saadud 10 tööpäeva jooksul alates kauba väljastamisest.
Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis.
Müüja tagastab tellijale lepingust taganemise korral kauba eest tasutud hinna viivitamata, hiljemalt aga 30 päeva jooksul alates lepingust taganemisest tellija osundatud pangakontole.

Lisainfo

Kõiki külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.

Lõppsätted

Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Kokkuleppe mittesaavutamisel on tellijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

  • Lana Gatto
  • Steinbach Wolle
  • Alize
  • Katia
  • Bergere